Switch to full style
Добави отговор

НЕКОРЕКТНИ КУПУВАЧИ

25 Юни 2009, 11:23

Правя го без да съм се консултирала с администратор, но мисля, че касае всички ни. Нека последиците от поста ми да са за моя сметка, както и тези от поведението на потребителя , който е оставил този адрес а после "изобщо не знаел за какво става дума" ?? Ами да, ние не сме от тука. Моята гледна точка е че всеки трябва да иска това, което може да си позволи. Ще помоля всички , с които съм контактувала / за получаване и изпращане на растения/ да споделят какво е било моето отношение към растенията / съответно пратките/.

Само като препоръка - не изпращайте , особено с наложен платеж, каквото и да било на този потребител. И тъй като съм се сблъсквала с доста такива , допускайте че за да поиска да получи нещо може да ви даде друго име и адрес.


From: mihi4_1984 [ June 16 05:06PM ] [ Reply ]

здр. адреса ми е. гр.Видин-3700 кс.Бонония бл.1 вх.И ап.21 ет.1 Михаела Георгиева Ангелова Благодаря предварително


Моля не подценявайте добронамерените предложения. Благодаря

Re: НЕКОРЕКТНИ КУПУВАЧИ

25 Юни 2009, 22:49

Това е доста сериозна тема и всички би трябвало да имаме голяма доза внимание мисля. DarinaN, похвално, е че представяш директно този въпрос, за да се има впредвид, че все още се намират такива дето се възползват от добрината на други.

Re: НЕКОРЕКТНИ КУПУВАЧИ

26 Юни 2009, 06:43

Наистина е доста сериозна тема. Дарина наистина съжелявам за получилата се ситуация. Утре ще взема мерки по въпроса, като променя правилата на форума и продавалника. За съжаление, незнам колко ще има ефект върху такива потребители. Всичко е въпрос на култура и възпитание. Надявам се всички да разберат, че това което е направено е направено за Вас и за Вашата любов към цветята.

Re: НЕКОРЕКТНИ КУПУВАЧИ

26 Юни 2009, 09:44

Благодаря за разбирането по въпроса. Искам да е ясно на всички, че не винаги, но за някои хора е и въпрос на пари. В смисъл когато произвеждаш нещо с цел продажба и няколко души постъпят така плащаш не само разходи - губиш и растения. Аз мога да прежаля едно растение, но не бих си позволила да поръчам ако нямам с какво да си го платя.

Нека наистина ни обединява красотата на това, което ни е събрало и да не си позволяваме подобни грозни постъпки.

Как можа едно момиченце да си поръча две растения , да си ги получи и да се обади че са пристигнали, а въпросната Михаела да "не знае за какво става въпрос" ?

Може би трябва да помислим преди всичко върху коректността , защото и с предварително плащане пък продавачът може да се окаже некоректен.

Добро утро на всички :D

Re: НЕКОРЕКТНИ КУПУВАЧИ

26 Юни 2009, 15:35

Дарина,сигурно ти е неприятно...разбирам те ! Аз ти благодаря за това,че не си мълчиш - и моля всички,които се сблъскват с подобни постъпки на потребители,да не си мълчат,а да споделят ! Това е начинът - некоректните да са известни на всички от форума ...а ако решат да се появят под друго име и с нова регистрация - ние имаме грижата да ги разобличим,за да ги откажем.Доверие трудно се изгражда,но лесно се руши...Такова ни е обществото,за съжаление ...

Re: НЕКОРЕКТНИ КУПУВАЧИ

26 Юни 2009, 15:44

Благодаря още веднъж за разбирането и подкрепата. Можеше на мое място да е всеки един от форума. Предпочетох лично да поема риск да съм лоша, но да предпазя / ако мога/ други хора. Не се правя на голямата работа, но не съм от мълчаливците. Нека всеки, който има подобни проблеми да ни предупреждава. Радвам се, че оставихте темата.

:-p всички с цветни души - Дарина

Re: НЕКОРЕКТНИ КУПУВАЧИ

01 Юли 2009, 13:43

Предлагам всички да копират поръчките на некоректните "купувачи" или поне никнейма - при стари случаи каквото помнят, за да предпазят другите. И всеки да поглежда тук преди да праща каквото и да е особено с наложен платеж.
Ако е възможно админите да "изведат" темата така, че да се "набива на очи", за да не ровим по целия сайт. Друг вариан - всеки да проучи в някое куриерска фирма може ли първо да се плати в офиса - получател, и тогава да се пусне пратката. става за един -два дни и няма да е фатално, ако ние се постараем добре да опаковаме цветята и да им създадем условия да издържат ден - два при липса само на светлина.

Давайте и други предложения, защото на ЛС темата се коментира и се разменя доста информация.

А може и да се направи тема за коректните - всеки от нас може да посочи както продавачи, така и купувачи - и коректни , и некоректни.
Благодаря и се размърдайте , моля , все пак не се занимаваме с болтове и гайки
:D

Re: НЕКОРЕКТНИ КУПУВАЧИ

01 Юли 2009, 19:09

аз все още не съм се сблъскала с некоректни купувачи,мога само да си дам мнението за дарина- писах на дарина за аглаонема , тя е разменяла растението а аз чела недочела и неразбрала ,но тя без да поиска в замяна абсолютно нищо ,даже и бонус още растения ми прати ,за което и благодаря и съжалявам че се е сблъскала с тази жена

Re: НЕКОРЕКТНИ КУПУВАЧИ

02 Юли 2009, 09:40

еее, по - кротко , ледена :D . Имала съм - пратила съм.

А девойката пък си получи растенията и освен това моето мноние е, че И като купувач при поръчка ще си вземе пратката и ще си плати. Аз същи искам да споделя, че Вики / която мисля че е доста по- малка от много хора в сайта/ също си взе двете поръчани цветя, срещнах се на живо с Наска / Хасково/, която ми донесе не едно, а четири от нейните цветя, благодаря и на Ани / замъка/, която беше по - бърза от светлината :D , може би пропускам някой -моля за извинение.
КОРЕКТНИ ПОТРЕБИТЕЛИ. Аз бих им пращала отново.

Re: НЕКОРЕКТНИ КУПУВАЧИ

02 Юли 2009, 09:46

Моля за извинение, пропуснала съм laki_luk . :D - коректна

:D
Добави отговор